Suzuki Swift tehnoloģija
Moderns DUALJET benzīna dzinējs
Swift ir aprīkots ar jaunu 1,2 litru tilpuma DUALJET benzīna dzinēju. Tas attīsta 61 kW (83 ZS) jaudu un 107 Nm maksimālo griezes momentu. Ar šādu jaudu pietiek, jo automobiļa pašmasa ir nepilni 1000 kilogrami. Visiem dzinējiem ir divas sprauslas uz cilindru, kas palīdz maksimāli samazināt degvielas patēriņu un CO2 izmešus. Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir tikai 4,9 l/100 km, bet CO2 izmešu līmenis ir 110 g/km.
AllGrip Auto – pilnpiedziņas sistēma
Swift ir aprīkots ar AllGrip sistēmu, kas automātiski sadala vilci starp visiem četriem riteņiem. Labos braukšanas apstākļos jauda tiek pievadīta priekšējiem riteņiem, un Swift kļūst par priekšpiedziņas automobili, samazinot degvielas patēriņu. Ja priekšējie un aizmugurējie riteņi sāk griezties ar atšķirīgu ātrumu, AllGrip Auto nekavējoties pievada vilci arī aizmugurējiem riteņiem.
Jaunas paaudzes virsbūve un šasija
Swift jaunā šasija ir izstrādāta īpaši rūpīgi. Jaunās šasijas stūrakmens ir izliekta forma, kam nepieciešams būtiski mazāk šķērselementu un kas labāk izkliedē trieciena enerģiju. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, tā ir kļuvusi par 30 kilogramiem vieglāka.
Virsbūves konstrukcijā ir izmantots trīsreiz vairāk ultraizturīga tērauda un divreiz vairāk īpaši izturīga tērauda nekā iepriekšējās paaudzes Swift modelī. Rezultātā virsbūve ir kļuvusi par 40 kg vieglāka nekā līdz šim. Virsbūves ir kļuvusi stingrāka, pateicoties tās dizainam un konstrukcijai.
Pārveidota piekare
Jaunās Swift versijas šasija lieliski sader ar jaunu, vieglāku piekari, kas saglabā Swift raksturīgo lielisko vadāmību. Ir pārveidoti priekšējie Makfersona piekares elementi, piemēram šķērstabilizators ir kļuvis īsāks un dobāks, bet priekšējais tilts vieglāks un stingrāks. Ir pārveidoti arī aizmugures piekares elementi. Piemēram, ir mainīta šķērsstieņu un balsta kronšteinu uzbūve, padarot tos vieglākus un stingrākus. Swift piekare vienmēr ir atsevišķi optimizēta priekšpiedziņas un pilnpiedziņas automobiļiem.