Ļoti spējīgs jebkādā apvidū

Suzuki Vitara tagad ir pieejami divi dzinēju varianti. Pilna hibrīda Vitara 1,5 Dualjet benzīna dzinējs kopā ar elektromotoru nodrošina izcilu degvielas ekonomiju, zemu izmešu līmeni, lielu jaudu (85 kW/116 ZS) un griezes momentu (138 Nm). Lielisku degvielas ekonomiju ir izdevies panākt, novietojot dubultos degvielas iesmidzinātājus tuvāk ieplūdes vārstiem un paaugstinot kompresijas pakāpi. Turklāt maināmo gāzu sadales fāžu sistēma optimizē ieplūdes un izplūdes vārstu darbību.

Vitara litija jonu akumulators uzkrāj enerģiju, braucot ar nemainīgu ātrumu, bremzējot vai palēninot ātrumu. Hibrīda sistēmai ir divi braukšanas režīmi: standarta un ekonomiskais. Standarta braukšanas režīmā elektromotors palīdz iekšdedzes dzinējam uzņemt apgriezienus un paātrināties. Ekonomiskajā braukšanas režīmā galvenā loma ir degvielas ekonomijai. Vairāk tiek izmantota elektriskā piedziņa, un akseleratora pedālis ir mazāk jutīgs, lai taupītu degvielu.

 

Vitara pilnais hibrīds ar 6 pārnesumu AGS automātisko transmisiju

Automātiskā pārnesumkārba nodrošina ērtu braukšanu. Hibrīda sistēmas elektromotors nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu. Seši pārnesumi un optimāli pārnesumu skaitļi uzlabo degvielas ekonomiju.

 

Daļējā hibrīda versijai ir 1,4 litru Boosterjet tiešās iesmidzināšanas turbo benzīna dzinējs ar lielu jaudu (95 kW/129 ZS) un griezes momentu (235 Nm) ļoti plašā apgriezienu diapazonā. Neatkarīgi no apstākļiem Boosterjet turbodzinējs atsaucīgi reaģē uz akseleratora pedāļa nospiešanu, vienlaikus saglabājot degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni.

Lai samazinātu degvielas patēriņu, daļējā hibrīda sistēmai ir 48 voltu integrēts starteris-ģenerators (ISG) ar motora funkciju. Elektromotoram ir 10 kW jauda un 50 Nm griezes moments. Daļējā hibrīda sistēmai ir šādas funkcijas: bremzēšanas enerģijas atgūšana, atbalsts iekšdedzes dzinējam, startera motora funkcija, griezes momenta papildināšana un brīvgaita elektriskajā režīmā.

 

Daļējā hibrīda dzinējs ir pieejams ar 6 pakāpju manuālo transmisiju

6 pakāpju manuālās transmisijas pārnesumu skaitļi apvienojumā ar diferenciāļa pārnesumu nodrošina vislabāko veiktspēju un samazina degvielas patēriņu līdz minimumam. Viegla un precīza transmisija vienmēr nodrošina patīkamu braukšanu.

 

AllGrip pilnpiedziņas sistēma

„Automobilis, ar kuru var braukt pa grūti izbraucamiem ceļiem un sasniegt vietas, kur agrāk nebūtu bijis iespējams nokļūt ar automobili.“ Ar šādu filozofiju tika izstrādāts pirmais Suzuki pilnpiedziņas modelis 1970. gadā. Tas bija Suzuki slavenās AllGrip pilnpiedziņas tehnoloģijas sākums. Kopš tā laika Suzuki pilnpiedziņas tehnoloģija ir pilnveidota, lai piedāvātu braucējiem vēl aizraujošāku, baudāmāku un pārliecinošāku braukšanu. Ar Vitara AllGrip piedziņu var doties līdz šim nebijušos piedzīvojumos un paplašināt dzīvesveida daudzveidību.

 

Četru braukšanas režīmu izvēle

Izvēlies vispiemērotāko pilnpiedziņas režīmu (automātisko, sporta, sniega vai bloķēšanas) ar vienkāršu piespiežamu un grozāmu slēdzi viduskonsolē. Daudzfunkciju krāsu displejs mērinstrumentu bloka centrā norāda, kurš no AllGrip piedziņas režīmiem pašlaik ir izvēlēts.