Jaudīgāki dzinēji, kas arī saudzē apkārtējo vidi

S-CROSS pilnais hibrīds – augstāka efektivitāte katrā kilometrā

Pilnā hibrīda sistēma piedāvā ekonomisku braukšanu gan hibrīda, gan elektriskajā režīmā. Sistēma sastāv no 1,5 litru Dualjet dzinēja, motora-ģeneratora (MGU), automātiskās transmisijas un akumulatora. Piedziņas akumulators atrodas zem bagāžas nodalījuma.

Atkarībā no braukšanas situācijas hibrīda sistēma izmanto benzīna dzinēju, elektromotoru (MGU) vai abus vienlaicīgi. Braucot ar vienmērīgu ātrumu, iekšdedzes dzinējs lādē piedziņas akumulatoru. Palēnināšanās un bremzēšanas laikā radītā enerģija tiek izmantota piedziņas akumulatora uzlādei.

 

Inteliģenta daļējā hibrīda sistēma efektivitātei un veiktspējai

1,4 litru Boosterjet turbo dzinējs attīsta 95 kW (129 ZS) jaudu un 235 Nm griezes momentu pie zemiem apgriezieniem, uzlabojot braukšanas īpašības.

Lai samazinātu degvielas patēriņu, standarta uzlādes sistēmas vietā hibrīda sistēma izmanto integrētu 48 voltu starteri-ģeneratoru (ISG). Integrētais starteris-ģenerators (ISG) nodrošina lādēšanu un pilda motora funkciju. Elektromotoram ir 10 kW jauda un 50 Nm griezes moments. Litija jonu akumulatora ietilpība ir 0,384 kWh.


Transmisijas patīkamākai braukšanai

Jaunajam S-CROSS paredzētās transmisijas palīdz sasniegt lielāku veiktspēju un degvielas ekonomiju, kā arī patīkamāku pārslēgšanos.

 

6 pakāpju manuālā pārnesumkārba

Tai ir optimizētas pārnesumu attiecības, kas veicina degvielas ekonomiju. Stingrs transmisijas korpuss mazina troksni un vibrāciju. Papildus tam viegla un precīza pārnesumu pārslēgšana un optimizēts izsvarojums palīdz nodrošināt, ka pārslēgšanās notiek gludi.

Sešu pakāpju automātiskā pārnesumkārba

Tā piedāvā plašu pārnesumu diapazonu, nodrošinot lielisku paātrinājumu pat lielā ātrumā. Iebūvēts dzesētājs uzlabo automātiskās transmisijas šķidruma dzesēšanu, lai padarītu braukšanu vēl ekonomiskāku.

Sešu pakāpju automātiskajai pārnesumkārbai ir arī manuālais režīms, kurā pārnesumus var pārslēgt ar lāpstiņām pie stūres.

 


 

AllGrip Select – elektroniski vadāma pilnpiedziņas sistēma

Atkarībā no tā, vai vadītājam ir noskaņojums uz aizraujošu, mierīgu vai ekonomisku braukšanu, ir pieejams automātiskais, sporta, sniega un bloķēšanas režīms.

Elektroniski vadāmā pilnpiedziņas sistēma ar braukšanas režīmu izvēli darbojas ar vienkāršu piespiežamu un grozāmu slēdzi, kas ļauj vadītājam pielāgot braukšanas īpašības ceļa segumam vai apstākļiem.

 

Auto

Prioritāte ir degvielas ekonomija tipiskos braukšanas apstākļos. Sistēma pārslēdzas uz pilnpiedziņu, konstatējot riteņu izbuksēšanu.

Sport

Optimizēts sportiskai braukšanai. Sadala griezes momentu optimālai vadāmībai pagriezienos. Automobiļiem ar automātisko transmisiju šis režīms optimizē degvielas padeves/griezes momenta parametrus, nedaudz atverot droseļvārstu, lai uzturētu augstākus dzinēja apgriezienus un nodrošinātu ātrāku reakciju.

Snow

Optimāli piemērots sniegotam, nelīdzenam un slidenam segumam. Uzlabo saķeri paātrinājuma laikā uz slidenas seguma. Palīdz nodrošināt stabilitāti slidenos apstākļos.

Lock

Automobiļa izkustināšanai no sniega, dubļiem vai smiltīm. Kad ātrums pārsniedz 60 km/h, tas pārslēdzas uz sniega režīmu.