Pilnībā elektrisks SUV – Suzuki eVitara

 

 
Suzuki Motor Corporation Milānā prezentēja savu pirmo sērijveidā ražoto akumulatora elektroautomobili (BEV) eVitara. Ražošana sāksies 2025. gada pavasarī Suzuki Motor Gujarat rūpnīcā Indijā, bet tirdzniecībā Eiropā, Indijā, Japānā un citviet jaunais modelis nonāks aptuveni 2025. gada vasarā.

eVitara pamatā ir eVX konceptautomobilis, kas tika demonstrēts Auto Expo izstādē Indijā 2023. gada janvārī un Japānas Mobilitātes izstādē tā paša gada oktobrī. Šis ir Suzuki pirmais globāli stratēģiskais BEV modelis.
 

 
eVitara „Emotional Versatile Cruiser“ koncepcija piedāvā dizainu, kas apvieno modernas tehnoloģijas ar spēcīgu tēlu, akumulatora elektroauto piedziņu dinamiskai un precīzai braukšanai, elektrisko AllGrip-e pilnpiedziņas sistēmu, kas uzlabo ne tikai braukšanas spējas apvidū, bet arī veiktspēju, un īpaši BEV radītu jaunu Heartect-e platformu.

 

Dizains, kas apvieno moderna BEV un mūsdienīgās īpašības ar apvidus auto spēku

Automobiļa dizaina motīvs ir „augstās tehnoloģijas un piedzīvojumi“, kas iemieso BEV mūsdienīgās īpašības un apvidus auto izturību, dodot iedvesmu doties piedzīvojumos. Virsbūvei ir izteiksmīgs dizains, kurā izceļas liela diametra riteņi un garenbāze, savukārt salonā ir integrēts displejs ar mūsdienīgu aprīkojumu un vizuāli pamatīgiem paneļiem un viduskonsoli, kas turpina „augsto tehnoloģiju un piedzīvojumu“ tēmu.
 

 

BEV piedziņa, ko veido efektīvā eAxle un litija-dzelzs-fosfātu akumulators

Šī akumulatora elektroauto piedziņu nodrošina ļoti efektīvā eAxle sistēma, kas apvieno motoru un invertoru, un droši un uzticami litija-dzelzs-fosfātu akumulatori. Automobilim ir izteikti straujš paātrinājums no vietas un apdzīšanas laikā gan zemā, gan lielā ātrumā.

 

AllGrip-e elektriskā pilnpiedziņas sistēma ar divām neatkarīgām eAxle asīm

AllGrip-e ir elektriska pilnpiedziņas sistēma, kas radīta, liekot lietā Suzuki pieredzi pilnpiedziņas tehnoloģiju jomā, un ko veido divas neatkarīgas eAxle asis priekšā un aizmugurē. Šī sistēma nodrošina ne tikai jaudīgu veiktspēju, bet arī precīzu kontroli un izcilu atsaucību. Tai ir arī Trail (bezceļu) režīms, kas ļauj bez grūtībām pārvarēt sarežģītu apvidu, piebremzējot buksējošos riteņus un pievadot griezes momentu pretējam ritenim (LSD funkcija).
 

 

Īpaši akumulatora elektroautomobiļiem (BEV) izstrādāta jauna Heartect-e platforma

Automobilis ir veidots uz jaunās, īpaši elektroautomobiļiem izstrādātās Heartect-e platformas bāzes. Tai ir viegla konstrukcija, augstsprieguma aizsardzība un plašs salons, pateicoties īsajām pārkarēm. Galvenā grīda ir izgatavota bez zemgrīdas sijām, lai iegūtu vairāk vietas akumulatoriem.

 

Galveni dati (Eiropas variants)