Swift 4×4 hibrīds

Suzuki Swift tagad ir pieejams arī kā hibrīda modelis ar klasē labāko aprīkojumu. Swift hibrīds piedāvā vēl augstāku komforta un drošības līmeni. Tas ir aprīkots ar 1,2 Dualjet dzinēju, četru riteņu piedziņu un piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Suzuki „SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki)” hibrīda sistēma palīdz dzinējam ar vieglu, kompaktu integrētu starteri-ģeneratoru (ISĢ), kas var darboties arī kā elektromotors, un ar ļoti efektīvu litija jonu akumulatoru ar izcilu uzlādes un barošanas spēju. Šī ir optimāla, mazgabarīta automobiļiem piemērota hibrīda sistēma, kas nodrošina degvielas ekonomiju un neaizņem daudz vietas. Hibrīda sistēmas jauda ir 2,3 kW, bet griezes moments — 50 Nm.

 

 

Suzuki Swift hibrīdam ir labākais aprīkojums savā klasē par šādu cenu. Standarta komplektācijā ietilpst prožektora tipa priekšējie LED lukturi ar LED dienas gaitas lukturiem un LED aizmugures kombinētie lukturi, tālo gaismu palīgsistēma un miglas lukturi. Daudzfunkcionālā 3 spieķu ādas stūre ar ergonomiski izvietotām pogām ļauj lietot audiosistēmu, tālruni, adaptīvo kruīza kontroli un ātruma ierobežotāju, nenoņemot rokas no stūres. Swift ir arī elektriski darbināmi logi priekšā un aizmugurē, bezatslēgas piekļuves sistēma un 16 collu vieglmetāla diski.

Navigācija un atpakaļskata kamera

7 collu skārienjutīgais ekrāns ļauj intuitīvi izmantot multivides funkcijas, tai skaitā audio atskaņošanu, brīvroku tālruni, navigācijas sistēmu un viedtālruņa integrāciju. Funkcijas var izvēlēties četros galvenajos darbības režīmos — Listen (Klausīšanās), Call (Zvanīšana), Drive (Braukšana) un Connect (Savienošana).

Smartphone Linkage Display Audio ir jau instalētas Apple CarPlay, Android AutoTM un MirrorLinkTM lietotnes. Pievienojot saderīgu iPhone tālruni ar USB, Apple CarPlay ļauj veikt tālruņa zvanus, klausīties mūziku, nosūtīt un saņemt ziņas, kā arī iegūt braukšanas norādes, izmantojot balss komandas vai pieskaroties audiosistēmas displejam. Izmantojot navigācijas sistēmu, var doties uz jaunām vietām, neuztraucoties par automobiļa novietošanu stāvvietā.

Atpakaļskata kamera palīdz novietot automobili stāvēšanai pat šaurākajās vietās.

 

Drošība lielākai pārliecībai

Adaptīvā kruīza kontrole

Kad priekšā atrodas cits transportlīdzeklis, adaptīvā kruīza kontrole ar milimetru viļņu radara palīdzību mēra attālumu līdz tam un automātiski ietur drošu distanci atbilstoši kādam no trim iespējamajiem iestatījumiem, ko izvēlējies vadītājs*. Kad priekšā nav citu transportlīdzekļu, sistēma uztur autovadītāja iestatīto ātrumu (no 40 km/h līdz 160 km/h).
* Distance starp transportlīdzekļiem ir atkarīga no braukšanas ātruma.

1. Nemainīga ātruma kontrole
Izvēlies braukšanas ātrumu, kad priekšā nav transportlīdzekļu.

 

2. Ātruma samazināšanas kontrole
Ja priekšā ir lēnāk braucošs transportlīdzeklis, Swift attiecīgi pielāgo ātrumu, lai garantētu drošību.

 

3. Ātruma palielināšanas kontrole
Ja priekšā ir lēnāk braucošs transportlīdzeklis un autovadītājs pārkārtojas uz citu joslu, Swift automātiski palielina ātrumu līdz izvēlētajam braukšanas ātruma iestatījumam.

 

Divu sensoru bremzēšanas palīgsistēma

Šī pamataprīkojumā iekļautā funkcija izmanto pie vējstikla piestiprinātu vienobjektīva kameru un lāzera sensoru, lai atpazītu priekšā esošus transportlīdzekļus vai gājējus, kā arī brīdina par iespējamām sadursmēm. Ja autovadītājs veic ārkārtas bremzēšanu, sistēma pastiprina bremzēšanas spēku. Ja pretsadursmes palīgsistēma konstatē, ka no sadursmes nevar izvairīties, tā automātiski veic bremzēšanu.

 

1. Brīdinājums
Ja sistēma nosaka, ka pastāv sadursmes ar priekšā esošu šķērsli risks, tā aktivizē skaņas brīdinājumu un vizuālu brīdinājumu (daudzfunkcionālajā displejā). Sistēma atpazīst nekustīgus objektus, kad braukšanas ātrums ir no 5 līdz 80 km/h, un kustīgus objektus, kad braukšanas ātrums pārsniedz 5 km/h.

 

2. Bremzēšanas palīgsistēma
Ja pastāv liels sadursmes ar priekšā esošu šķērsli risks, un autovadītājs strauji bremzē, sistēma aktivizē bremzēšanas palīgsistēmu, palielinot bremzēšanas spēku. Sistēma darbojas, ja braukšanas ātrums ir vismaz 5 km/h.

 

3. Automātiska bremzēšana
Ja sadursmes ar priekšā esošu šķērsli risks pieaug vēl vairāk, sistēma veic spēcīgu automātisku bremzēšanu, lai novērstu sadursmi vai mazinātu tās sekas. Sistēma veic bremzēšanu, reaģējot uz nekustīgiem objektiem ātrumā no 5 līdz 30 km/h un uz kustīgiem objektiem ātrumā virs 5 km/h.

 

Brīdinājums par novirzīšanos no joslas

Kad braukšanas ātrums ir vismaz 60 km/h, brīdinājuma par novirzīšanos no joslas funkcija prognozē automobiļa trajektoriju un sniedz autovadītājam vizuālus (displejā un indikatoru veidā) un sajūtamus (stūres vibrāciju veidā) brīdinājumus.

Brīdinājums par novirzīšanos no joslas

Kad braukšanas ātrums ir vismaz 60 km/h, brīdinājums par novirzīšanos no joslas aprēķina braukšanas trajektoriju un aktivizē skaņas un vizuālus brīdinājumus, ja automobilis novirzās no trajektorijas autovadītāja miegainības dēļ.

 

Tālo gaismu palīgsistēma

Ja braukšanas ātrums ir vismaz 40 km/h, tālo gaismu palīgsistēma automātiski pārslēdz priekšējos lukturus no tālajām uz tuvajām gaismām atkarībā no citu transportlīdzekļu klātbūtnes un apgaismojuma apstākļiem.

 

Pārredzams un stilīgs mērierīču panelis

Matētais hroma pārklājums izceļ divus galvenos mērinstrumentus ar smalkām iedaļām, ko papildina sarkanas un baltas krāsas akcenti. Pārredzamo, sportisko dizainu akcentē galvenajos mērinstrumentos ietvertie dzesēšanas šķidruma temperatūras un degvielas līmeņa indikatori, kas piešķir tahogrāfa pulkstenim līdzīgu efektu. Uzlabotais daudzfunkcionālais 4,2 collu TFT LCD displejs ieņem vietu mērierīču paneļa centrā, informējot autovadītāju, sniedzot precīzus un intuitīvi izprotamus datus par automobiļa darbību, piemēram, par dinamisko paātrinājumu, dzinēja jaudu un griezes momentu, kā arī akseleratora un bremžu lietošanu.

 

 

Pieteikties izmēģinājuma braucienam